i dont know

Hej! Just nu så ligger jag i sängen och försöker komma på vad jag ska ha på mig imorgon.. det är inte särskilt lätt. Meeeen jag har klippt mitt hår, typ axel längd, men bild kommer inte förens jag tar någon som bra.. hehe :)
tjaa.. vad händer denna vecka? Jo imorgon ska jag umgås med min ängel efter skolan ♥ på onsdag ska jag inte göra något alls tror jag. På torsdag så drar jag till Stockholm med resten av handels programmet på Alléskolan. På fredag och i helgen händer nog inte mycket, för min älskling ska lana med en kompis hela helgen så jag får roa mig själv! Nu ska jag fortsätta leta kläder till imorgon, ha det så bra så höres vi! :)



Kommentarer
Hanna säger:

Bloggaaaa :D<3

2013-12-05 | 12:14:19
Bloggadress: http://hannaskytt.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback